Tuborg Christmas Brew dă anual tonul sărbătorilor de iarnă
Tuborg Christmas Brew, singura bere din România în ediție limitată dedicată sărbătorilor de iarnă, a ajuns şi anul acesta în magazinele din toată țara. Conform tradiției, în prima vineri din luna noiembrie, berea cu gust special de sărbători se lansează simultan în mai multe țări din Europa, printre care Danemarca și Germania. Astfel, și în acest an, Tuborg Christmas Brew dă tonul sărbătorilor de iarnă, venind către toți iubitorii de bere cu savoarea inconfundabilă și emoția specifică sezonului festiv.
Cu o istorie de peste 20 de ani în România, Tuborg Christmas Brew este un produs unic, atât prin gustul său deosebit și designul specific consacrat, cât și prin faptul că poartă în sine amprenta iconică a sărbătorilor de iarnă. Mai tare și mai aromată decât o bere blondă Tuborg, berea brun-roșcată concepută în spiritul Crăciunului condimentează atmosfera de sezon cu aroma sa specială de lemn dulce. Pe lângă apă și hamei, Tuborg Christmas Brew are în compoziție trei tipuri de malț și un conținut de alcool de 5,6%, fiind anume creată pentru a oferi o experiență a gustului care însoțește perfect masa tradițională și energia sărbătorilor.
„Tuborg Christmas Brew este singura bere cu gust special de sărbători disponibilă pe piața din România și una dintre cele mai iubite beri ale noastre. Suntem extrem de încântați de evoluția acestui produs, care alături de Tuborg ICE, lansat anul acesta, face parte dintr-un portofoliu complet de produse Tuborg adecvate fiecărui sezon. Această abordare strategică reflectă obiectivul nostru de a veni în întâmpinarea clienților cu produse gândite pentru a reprezenta alegerea perfectă în fiecare oportunitate de consum. Este o misiune pe termen lung, menită să contribuie la menținerea și consolidarea mărcii Tuborg în topul preferințelor consumatorilor români”, a declarat Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing Tuborg Romania.
Tuborg Christmas Brew beneficiază anul acesta de o campanie media complexă, dezvoltată atât pentru zona de TV, radio, cinematografe, panouri outdoor și mediul digital, cât și prin promoții și activări in-store. De asemenea, campania integrează pentru al doilea an consecutiv parteneriatul de succes cu Irina Rimes, una dintre vocile emblematice ale noii generații. Astfel, faimosul jingle Tuborg Christmas Brew, care dă tonul sezonului festiv de mai bine de 20 ani, este reinterpretat în stilul muzical unic și extrem de actual al artistei.
„Este un motiv de mândrie pentru noi să știm că, de peste 20 de ani, lansarea berii Tuborg Christmas Brew înseamnă, pentru foarte mulți români, începutul sezonului festiv. Așa că ne bucurăm să readucem pe piață acest produs extraordinar, care prin caracteristicile sale unice ne face să simțim mai intens emoția și bucuria sărbătorilor de iarnă. Campania de promovare de anul acesta este prezentă în toate mediile de comunicare online și offline, fiind susținută și de colaborarea de succes cu artista Irina Rimes, care aduce Tuborg Christmas Brew pe radarul generației tinere. Prin această campanie, dorim să poziționăm Tuborg Christmas Brew ca fiind berea ideală de sărbători, atât pentru publicul tânăr, care acum descoperă produsul, cât și pentru iubitorii de bere care deja cunosc și apreciază gustul său deosebit”, a declarat Sorin Buzea, Senior Brand Manager Tuborg.
Berea Tuborg Christmas Brew este disponibilă în magazinele din toată țara, precum și în locații HoReCa selectate, la sticlă nereturnabilă de 0,33L. De asemenea, poate fi achiziționată și sub formă de 6 pack, cu ofertă specială de 5+1 sticle. Toate atributele acestui produs unic transformă Tuborg Christmas Brew în partenerul ideal pentru a acompania preparatele festive și a anima atmosfera petrecerilor de final de an.