„Tuborg da tonul la premii si mai mari”, o noua campanie nationala derulata de URBB
URBB a lansat campania nationala „Tuborg da tonul la premii si mai mari”, investitia totala realizata pentru aceasta ridicandu-se la peste 3.000.000 de lei.
„Campania Tuborg de anul acesta transforma practic fiecare bere Tuborg intr-o sansa, care le poate aduce consumatorilor nostri premii substantiale. Investitia totala realizata pentru aceasta campanie se ridica la peste 3.000.000 de lei. Printre premii se numara un apartament in Bucuresti, care poate reprezenta un vis pentru orice tanar, iar iubitorii de aventura pot castiga un automobil Range Rover Evoque, perfect atat pentru oras, cat si pentru calatorii. Totul este completat de city break-uri in Europa si zeci de laptopuri de ultima generatie. Am gandit aceste premii in perfecta corelatie cu targetul Tuborg, format preponderent din tineri, amatori de distractie si aventura. Ne bucuram ca totul a fost potrivit asteptarilor consumatorilor loiali brandului nostru, lucru dovedit de numarul record de inscrieri inregistrate de campania Tuborg da tonul la premii si mai mari in primele zile, de peste 7 ori mai mare fata de anul trecut”, a declarat Paul Markovits, Vice Presedinte Marketing, URBB.
Campania dispune de o mecanica simpla de concurs, prin intermediul careia fiecare cod unic inscriptionat sub capacelele sticlelor sau cheitelor dozelor de bere Tuborg inscris pe www.tuborg.ro sau trimis prin SMS (la 1877**) le asigura consumatorilor sansa de a castiga unul dintre premiile oferite in cadrul promotiei. Campania se va desfasura pana la data de 31 august.
Produsele participante in promotia nationala Tuborg da tonul la premii si mai mari sunt: sticlele Tuborg de 0,33 L, 0,5 L si 0,75 L; doza Tuborg de 0,5 L.
Cmentariile sunt închise