Un nou brand in segmentul fast food: Los Tacos deschide o prima locatie in Ploiesti Shopping City
Brandul de origine franceza Los Tacos si-a facut intrarea pe piata romaneasca prin deschiderea unei prime locatii in centrul comercial Ploiesti Shopping City.
Primul restaurant al fast-food-ului cu specific francez a reprezentat o investitie estimata la 65.000 de euro. Locatia masoara aproximativ 100mp si completeaza experienta clientilor centrului comercial cu un nou concept de fast food care imbina bucataria mexicana cu arta gastronomica franceza, aducand pe piata locala preparate cu totul deosebite.
In prima locatie Los Tacos, clientii se vor putea rasfata cu preparate inspirate din gastronomia mexicana cu accente frantuzesti, savoarea speciala fiind data de sosurile franceze, facute in casa.
„Lansarea pe piata din Romania este un pas firesc in strategia de business. La fel de fireasca este si alegerea Ploiesti Shopping City drept locatie pentru prima unitate Los Tacos. Centrul comercial se bucura de un foarte important statut in peisajul de retail din judetul Prahova si in imprejurimi si, totodata, prezinta o mare atractie pentru categoria turistica. Aceasta pozitionare se traduce prin ocazii numeroase pentru noi de a intra in contact cu un mix echilibrat al consumatorilor, care sa aprecieze conceptul ce sta la baza brandului: o fuziune intre doua mari bucatarii care, aduse laolalta, dau nastere unui gust pe care nu il mai poti uita. Los Tacos este un business bine gandit, orientat spre a le oferi clientilor o experienta culinara speciala care mizeaza pe gustul deosebit al sosurilor franceze, diferentiindu-se astfel de fast-food-urile existente la ora actuala. Asadar, ii invitam pe clientii centrului comercial sa ne viziteze si sa se bucure de preparatele noastre”, a declarat Ilie Cosereanu, Director Vanzari Los Tacos.
Planurile brandului de origine franceza vizeaza dezvoltarea activitatii prin deschiderea unei francize si extinderea unei retele locale la cel putin zece locatii.
Cmentariile sunt închise