Un nou design pentru sticla Staropramen

Berea Staropramen are un nou design al sticlei si al etichetei, atat pentru berea blonda, cat si pentru cele 3 specialitati: Staropramen Dark, Staropramen Unfiltered si Staropramen Granat.

Embosul sticlei, modernizarea logo-ului, precum si noile etichete emblematice, pozitionate pe gatul si corpul recipientului, subliniaza atributele celor 4 sortimente Staropramen, savoare garantata de ingredientele alese ale unei retete cu traditie de aproape 150 de ani, maiestria bine cunoscuta a cehilor in prepararea unei beri de calitate, precum si statutul premium al brandului. Noul design a fost anuntat in cadrul unui eveniment, parte din campania de brand equity Staropramen, „Un gust cu personalitate”,  care cuprinde un spot TV dedicat si o serie de activari in-store si la partenerii din HORECA.

Staropramen – berea pragheza numarul 1 in lume – este o bere cu traditie, avandu-şi originile in Praga anului 1869. Staropramen, berea blonda originala ceheasca este disponibila in prezent in peste 40 de tari din intreaga lume. In Romania, berea Staropramen se produce sub licenta incepand cu anul 2011. Din 2014, Staropramen este disponibila in Romania si in variantele de specialitati: Staropramen Dark, Staropramen Unfiltered si Staropramen Granat, importate din Cehia si distribuite exclusiv de Bergenbier S.A.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise