Un nou sortiment de bere in portofoliul Ursus Breweries: Ursus Retro, in sticla clasica anilor ’90
Ursus Breweries isi extinde portofoliul cu Ursus Retro, un nou sortiment de bere blonda nepasteurizata. „Ursus Retro este o bere „cu gust ca atunci, dar ideala pentru acum”, care te duce cu gandul la vremurile petrecerilor in stil analogic, cand distractia era cu adevarat legendara pentru ca se traia pe viu, iar prietenii se intalneau mai des la un chef in sufragerie sau la o iesire la bere decat pe chat”, spun reprezentantii producatorului.
Ambalajul completeaza imaginea „retro” prin sticla de tip Euro, forma clasica a sticlei de bere din perioada anilor ‘90, care imbinata cu simbolistica Ursus reprezentata prin ursul carpatin, intregesc povestea autentica a Ursus Retro.
“Ursus Retro completeaza frumos portofoliul marcii Ursus, continuand seria de inovatii cu care ne-am obisnuit prietenii in ultimii ani. Ursus Retro vine sa raspunda nevoii de diversificare a iubitorilor de URSUS, cu o bere nepasteurizata, cu gust bogat si o poveste autentica, inspirata din anii in care distractia se traia pe viu. Este berea care trebuie intalnita in persoana, la fel ca un prieten bun“, a declarat Victor Teiosanu, Premium Brands Director.
Produsa dupa o reteta proprie, cu 100% malt si drojdie de tip Lager, Ursus Retro este o bere bine fermentata, ceea ce o face usor de baut si racoritoare. Gustul este corpolent, combinand amareala distrinctiva a hameiului cu notele usor dulci de cereale.
Noul sortiment va fi disponibil pe piata incepand cu 26 martie 2018, in mai multe variante de ambalaj: sticla returnabila de 500 ml, sticla nereturnabila de 500 ml, doza de 500 ml, pachet de 6 doze si draught.
Campania pentru lansarea Ursus Retro, dezvoltata sub conceptul “Distractia legendara revine cu Ursus Retro!”, include un spot TV, comunicare online si in Social Media, precum si promovare la raft intr-un stil retro inovator si se va derula in perioada 29 martie 2018 – 15 iunie 2018.
Cmentariile sunt închise