URBB lanseaza Tuborg Shot, „deschizand” o noua subcategorie pe piata berii

Compania URBB lanseaza pe piata romaneasca o nouasubcategorie in segmentul bere, prin introducerea Tuborg Shot, un produsspecial creat pentru cei care vor sa inceapa cu o bere puternic alcoolizata. Produsul este disponibil intr-un ambalaj „direct drink,” pentru a putea fi servit direct din doza. „Cu noul produs, Tuborg propune consumatorilor o bere blonda mai puternic alcoolizata, pentru a indeplini nevoia de pre-party a tinerilor. Servit rece, cu un continut de alcool de 9%, in doze de 250ml cu folie protectoare de aluminiu, Tuborg Shot, chiar daca pare mic, este destul de puternic pentru a da startul bunei dispozitii. Este produs 100% din apa, hamei si malt de orz”, precizeaza reprezentantii companiei.

„Ne mandrim cu faptul ca Tuborg, inca de la lansare, a schimbat in permanenta regulile prin creativitate si inovatie. Iata ca facem acest lucru inca o data, prin lansarea Tubog Shot, produs pe care l-am dezvoltat pentru a raspunde nevoii tinerilor care stiu sa se bucure de momentele cu prietenii. Inainte de a iesi in oras, tinerii obisnuiesc sa se intalneasca cu prietenii, fie la unul dintre ei acasa, fie la un bar, pentru a-si face ‹incalzirea›. Prin aceasta lansare, Tuborg creeaza un nou segment de piata, inspirat de consumatori. Suntem bucurosi si in acelasi timp increzatori in succesul Tuborg Shot, care detine toate atu-urile pentru a fi indragit de fanii Tuborg si ai berii in general. Tuborg a inregistrat in primele 4 luni ale acestui an o crestere de 20% comparativ cu anul trecut. Acest lucru dovedeste  cresterea brandului in preferintele consumatorilor si, de asemenea, ne permite sa continuam investitiile in inovatii asa cum am obisnuit deja piata”, a declarat Paul Markovits, Vice-presedinte Marketing, URBB.

 Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise