Ursus Breweries a lansat berea japoneza Asahi Super Dry, primul produs din portofoliul Asahi Breweries introdus pe piata locala
Asahi Super Dry este primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Ltd. lansat pe piata romaneasca sub licenta care completeaza portofoliul Ursus Breweries de marci super premium.
Asahi Super Dry este o bere blonda nepasteurizata, cu o aroma complexa, fabricata din cele mai fine ingrediente, care ii confera o aroma sofisticata, un gust fin, proaspat si racoritor (Super Dry), desavarsit prin tehnologia japoneza. Pe langa ingredientele de baza, apa, malt, hamei si drojdie, Asahi Super Dry contine si un ingredient inedit, specific culturii japoneze si anume orezul, care ii confera un gust delicat si completeaza aroma produsului. Berea se produce printr-un proces de fabricatie care implica tehnologii inovatoare special create pentru a asigura gustul optim Super Dry. Prin procesul de micro-filtrare si maturare extinsa se obtine prospetimea celui mai pur gust Karakuchi. De asemenea, nivelul de fermentare ridicat imbunatateste prospetimea si contribuie la obtinerea unui gust curat si racoritor, completat de o spuma consistenta.
De-a lungul timpului, Asahi Super Dry a fost medaliata cu aur la numeroase concursuri internationale – la World Beer Cup in 2014 (cunoscuta si ca Olimpiada berii) si la Bruxelles Beer Challenge in 2015.
“Cunoscut sub numele de Karakuchi in limba japoneza, gustul fin si racoritor Super Dry este cu siguranta elementul diferentiator al marcii Asahi Super Dry pe piata din Romania. In 1987, cand s-a lansat in Japonia, a produs o revelatie in categoria de bere datorita gustului unic si mai ales datorita faptului ca era usor de baut si se putea savura langa orice tip de mancare, chiar peste sau fructe de mare, specifice culturii japoneze. Consumatorii au apreciat imediat acest lucru, si Asahi Super Dry a devenit in scurt timp nu doar berea nr. 1 in Japonia, ci si cea mai bine vanduta bere japoneza din lume, fiind prezenta deja in cca. 70 tari. Suntem incantati ca lansam acum Asahi Super Dry in Romania in segmentul super premium, unde consumatorii cauta gusturi inedite si sofisticate. Credem ca acest tip complet nou de bere, care contine si un ingredient inedit – orezul, le va satisface din plin curiozitatea si nevoile”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.
Ambalajul completeaza la nivel vizual povestea acestei beri, cu o eticheta minimalista, urbana si sofisticata. Eticheta argintie contine simbolul Karakuchi, o pictograma kanji care semnifica „dry taste”.
Noul sortiment este disponibil in lanturile de comert modern si in variate locatii din intreaga tara, intr-o varianta exclusiva de ambalaj – sticla nereturnabila de 330 ml.
Ursus Breweries este parte a Asahi Breweries Europe Group de la 31 martie 2017. Marcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus si marca de cidru Kingswood.
Cmentariile sunt închise