“O oportunitate de crestere a categoriei este de a face berea cat mai relevanta pentru femei. In ultimii ani am observat o emancipare rapida a femeilor din punct de vedere economic, in special in pietele din Europa Centrala si de Est. Acest lucru inseamna ca femeile au devenit mai independente, cu o putere mai mare din punct de vedere economic si cu o influenta mai mare asupra tendintelor de consum. Stim ca femeile, in general, au gusturi sensibil diferite de ale barbatilor, insemnand ca ele prefera de obicei bauturi mai complexe, mai putin amare si arome echilibrate. Din acest motiv, inovatiile in urma carora au rezultat bauturi mai putin amare si mai fresh sunt mai populare in randul femeilor”, spune Sue Clark, Managing Director SABMiller Europa.
Asociata initial cu barbații si cu obiceiurile lor de consum, de-a lungul timpului, ocaziile de consum s-au multiplicat, diversificat si au evoluat, iar berea a devenit un liant de interactiune sociala si pentru femei.
“In ultimii ani, companiile de bere au inteles potentialul de crestere pe care il au prin adresarea femeilor si o prima masura a fost aceea de a-si redefini produsele. Putini au ales insa sa le targeteze direct, construind branduri si produse dedicate femeilor acordand atentie la detaliile de ambalaj, la experienta oferita si la barierele de gust pe care acestea le au. Marcile care au facut-o insa, si aici dau exemplul lui Redd’s, au pus un accent deosebit pe individualitatea fiecarei femei, pe atentia ei la detalii si la modul in care este perceputa in fata altora. Redd’s a creat cocktailuri si a educat consumatoarele asupra modului in care berea poate deveni un subiect de sofisticare. Aceste actiuni intra foarte frumos sub incidenta trendurilor globale in mixologie care au ales berea ca baza de cocktail pentru specificul ei racoritor si carbonatare, uneori folosind-o in locul unor bauturi spumante. Prevad un potential mare in aceasta zona pentru bere, momentan ea fiind sub-reprezentata si consider ca este rolul nostru ca berari sa deschidem noi orizonturi pentru extinderea categoriei”, declara Gabriela Cretu, Global Brands Director, Ursus Breweries.
Printre recomandarile de cocktailuri cu bere facute pe baza berilor din portofoliul Ursus Breweries se numara: Cocktail pe baza de bere Redd’s Cranberry, Breezy Redd’s – Cocktail pe baza de bere Redd’s Fresh Lemon, Cocktail pe baza de bere Peroni Nastro Azzurro, Cocktail pe baza de bere Grolsh/ Grolsh Weizen, Cocktail pe baza de bere URSUS Black.
carmen.ionescu@modernbuyer.ro
Cmentariile sunt închise