URSUS lanseaza o colectie de 18 tricouri in editie limitata, cu ocazia festivalului de muzica UNTOLD
Brandul URSUS lanseaza, pentru al patrulea an consecutiv, o noua editie limitata de tricouri dedicata celui mai mare festival de muzica din Romania – UNTOLD, ce se desfasoara in perioada 2-5 august 2018, la CLuj Napoca.
Colectia de tricouri URSUS UNTOLD cuprinde 18 modele diferite si asigura tinuta perfecta la festival. URSUS isi provoaca consumatorii sa intre, in perioada 15 iunie – 15 august 2018, in cursa pentru castigarea celor mai cool tricouri din aceasta vara, prin inscrierea pe momentecool.ro a codului promotional de sub capac sau cheita dozei. Cei mai norocosi dintre ei isi vor putea alege tricoul preferat.
„Ne bucuram ca suntem parte din povestea UNTOLD pentru al patrulea an consecutiv. Experienta festivalului ne-a inspirat sa cream pentru aceasta editie o colectie exclusiva de tricouri, care marcheaza distractia epica prin mesaje si modele multiple. Inca din primul an al festivalului ne-am dorit sa amplificam experienta consumatorilor URSUS, oferindu-le anual experiente noi. Stim ca distractia este epica atunci cand vedem cat mai multi festivalieri imbracati in colectia URSUS UNTOLD”, declara Victor Teiosanu, Premium Brands Director Ursus Breweries.
Pentru editia din acest an, URSUS a mai pregatit o serie de activari printre care: scena Time, unde acestia se vor bucura de muzica electronica si de artisti precum Kristian Nairn, Stefan Biniak, Sllash & Dope sau Brooks, si zona de distractie epica asigurata de URSUS Space Bikes – unde ai acces daca postezi o fotografie de la festival folosind #UrsusUntold si in care, te poti da peste cap pe masura ce pedalezi mai tare. In plus, am creat o zona pentru chill total cu hamace interactive, alaturi de URSUS Cooler si o zona unde distractia legendara, ca pe vremuri este adusa de URSUS Retro. In zona de food va exista, in premiera la UNTOLD, un tank de bere unde festivalierii se pot racori cu cea mai proaspata bere.
De asemenea, in acest an, URSUS aduce in premiera la UNTOLD sistemul inteligent ECOCAN de colectare doze. Cu ajutorul a trei dispozitive care pot colecta si compacta in vederea reciclarii pana la 4.000 de doze/zi fiecare, URSUS ii invita pe participanti sa returneze dozele de bere consumate in cadrul festivalului. Acestia pot castiga accesorii pentru distractie in functie de numarul de doze introduse in aparatele de colectare. Astfel, la 3 doze primesc un set de stickere de festival, la 5 doze un steag de festival, iar la 10 doze un tricou din colectia URSUS UNTOLD 2018. Evenimentele sustenabile care nu lasa in urma deseuri de ambalaje fac parte integranta din strategia Ursus Breweries, iar acest lucru a fost posibil cu ajutorul partenerilor CanPack Recycling, EveryCanCounts Romania si GreenPoint.
Cmentariile sunt închise