Un nou concept pe piata Horeca si-a facut aparitia recent pe Calea Victoriei din Bucuresti: restaurantul vitrina. Deschis intr-o locatie cu o lunga istorie strans legata de domeniul modei, Victoriei 18 aduce in acelasi spatiu bun gust atat in preparate, cat si in amenajarea interioara, axata pe colectii ale designerilor romani. Restaurantul, cu o suprafata de 100 de mp, a fost deschis in urma unei investitii totale de 75.000 euro si are, pentru inceput, o echipa formata din 9 angajati.
„In locul restaurantului, cu mult timp in urma, se afla magazinul Expo Moda care, in anii `60 – `80, alaturi de magazinul Victoria si alte cateva magazine, a stabilit printre putinele contacte ale capitalei cu moda occidentala. Am decis sa incorporez aceasta caracteristica in conceptul restaurantului si astfel a luat nastere Victoriei 18”, a declarat Cristian Toni, Director General Victoriei 18.
Meniul Victoriei 18 este international, astfel incat clientii pot alege dintr-o ampla gama de salate, supe, pizze, clatite la cuptor si multe alte preparate.
Designul interior, realizat de o echipa de tineri arhitecti, a pastrat si restaurat mai multe caracteristici ale fostului magazin, care au fost completate de elemente realizate special pentru locatie – desenele, decoratiunile de pe pereti sau scaunele personalizate manual. Vitrinele fostului magazin, evidentiate cu rame de lemn, sunt folosite pentru a expune obiecte de design romanesc, precum haine, accesorii, ilustratii si multe altele. De asemenea, pentru o si mai stransa legatura a restaurantului cu istoria locatiei, literele originale de pe fatada fostului magazin au fost restaurate si inglobate in amenajarea barului. Tavanul cu model special, bolta din separeu cu design unic si peretii din caramida aparenta varuita, toate suprafete albe, sunt completate de mobilierul simplu din lemn masiv si de petele de culoare date de decoratiile din sfoara intinsa, realizate manual, si de corpurile de iluminat.
Primul designer care a expus in cadrul restaurantului Victoriei 18 fost Ana Marchetanu care, odata cu deschiderea locatiei, si-a lansat colectia de primavara-vara 2015 intitulata Long Game si formata din tinute si bijuterii contemporane.
Carmen.ionescu@modernbuyer.ro
Cmentariile sunt închise