Vincon isi completeaza portofoliul cu o gama de vinuri Bag in Box
Producatorul de vinuri si vinars Vincon Romania isi extinde portofoliul cu nou brand in categoria economy, care sa completeze sortimentatia de vinuri Bag in Box, ca raspuns la cererea in crestere pe acest segment.
Potrivit celui mai recent studiu Retail Audit Nielsen efectuat in 2017, segmentul de vinuri Bag in Box a avut o crestere considerabila fata de anul anterior, aratand ca este un segment ce prezinta potential pentru piata actuala din Romania. Mai mult, acelasi studiu confirma ca majoritatea romanilor prefera vinurile demiseci si demidulci.
„Ne dorim sa avem un portofoliu extins care sa raspunda cerintelor cat mai multor consumatori. De aceea, analizand cele mai recente date ale studiului Retail Audit Nielsen, am realizat potentialul dezvoltarii unui brand nou pentru segmentul economy sub forma Bag in Box. Am ales denumirea de VIN BUN pentru simplitatea sa si pentru a garanta ca e un vin cinstit care onoreaza promisiunea facuta prin denumire, oferind consumatorilor intr-adevar un vin bun”, a declarat Livia Scrab, Brand Manager, Vincon Romania.
Brandul are trei sortimente, toate demiseci: Merlot, Rose si Feteasca Regala. Merlot, un vin rosu demisec, cules din Dealurile Vrancei, este un vin fructat, cu note de zmeura si cirese negre, delicat condimentat. VIN BUN Rose, originar din Dealurile Moldovei este un vin proaspat, cu note fructate de capsuni si cirese, in timp ce Feteasca Regala este un vin demisec, tanar, cu note florale de soc si iasomie si note fructate de mere si banane. Acesta a fost premiat in luna februarie ca unul dintre cele mai bune vinuri Bag in Box la a doua editie a concursului de vinuri Bag in Box.
Vinurile din gama VIN BUN sunt disponibile in variante de 3 si de 10 litri.
Cmentariile sunt închise