Virgil Ianțu este noul Global Brand Ambassador al JA.AR Single Malt Whisky lansat de Alexandrion
După succesul înregistrat de Carpathian Single Malt Whisky, primul whisky single malt din regiunea Munților Carpați, Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, anunță lansarea globală a JA.AR Single Malt Whisky. Acest produs este dedicat tinerilor consumatori, oferind un raport calitate-preț descris de experții care l-au degustat ca fiind ideal.
Povestea JA.AR Single Malt Whisky începe cu cei doi creatori: La fel ca în cazul Carpathian Single Malt Whisky, acest nou single malt a fost creat de Allan Anderson, Whisky Director & Master Distiller Nawaf Salameh Family Office, care este și Global Brand Ambassador Carpathian Single Malt Whisky și Dr. Nawaf Salameh, Președinte Fondator Nawaf Salameh Family Office.
„În doar doi ani de la lansarea comercială, Carpathian Single Malt Whisky a fost recompensat de experți internaționali cu 67 de medalii. La numai o lună de la îmbuteliere, JA.AR Single Malt Whisky a câștigat deja trei medalii la una dintre cele mai prestigioase competiții internaționale de profil, The Global World Whisky Masters. Cred că acest rezultat spune mai multe despre calitatea sa decât ar putea să spună oricine”, a punctat Dr. Nawaf Salameh.
„Călătorind în întreaga lume și observând permanent consumatorii de whisky single malt şi trend-urile din industrie, după succesul uriaș pe care l-a avut Carpathian Single Malt Whisky, am realizat că este nevoie să lansăm un whisky single malt de înaltă calitate, care se adresează şi tinerilor consumatori, la un preț special conceput pentru ei. În Japonia, tinerii sunt încurajați să descopere gustul whisky-ului single malt oferindu-li-se produse cu un raport calitate-preț foarte bun. Aceasta este filosofia din spatele JA.AR, un produs care își propune să educe și să satisfacă şi cerințele noii generații de iubitori de single malt”, a adăugat Dr. Nawaf Salameh.
Pentru a crește vizibilitatea brandului atât pe piețele interne, cât și pe cele internaționale și pentru a crea o energie vibrantă în jurul JA.AR Single Malt Whisky, prezentându-l noilor consumatori din întreaga lume, Dr. Nawaf Salameh și Allan Anderson l-au desemnat Global Brand Ambassador, pe Virgil Ianțu, personalitate TV. Dr. Nawaf Salameh a declarat despre numirea lui Virgil Ianțu în acest rol: “Din primul moment în care Allan și cu mine l-am întâlnit pe Virgil, am simțit că pasiunea şi cunoștințele sale despre whisky-ul single malt, alături de carisma și autenticitatea sa, reflectă viziunea noastră de promova nu doar un produs, ci de a împărtăși o experiență. Aşa că l-am invitat la Hotelul Alexandrion Experience din Sinaia, unde am avut o discuție lungă și interesantă despre JA.AR, în urma căreia l-am numit Global Brand Ambassador. Îi urăm bun venit în familie.”
Virgil Ianțu a declarat: “Sunt cu adevărat onorat de rolul încredințat de Dr. Nawaf Salameh și Allan Anderson, pe care îi admir pentru implicarea în dezvoltarea pieței globale de whisky single malt. JA.AR Single Malt Whisky reprezintă un echilibru armonios între tradiție și inovație, iar eu sunt încântat să împărtășesc povestea sa și să îl fac accesibil pasionaților de whisky și noilor consumatori, deopotrivă. Cred că experiența mea şi abilitatea de a mă conecta uşor cu publicul, mă ajută foarte mult să rezonez cu valorile acestui produs excepțional.”
În noul său rol, Virgil Ianțu va fi implicat în acțiuni de marketing, inclusiv târguri și expoziții, degustări de produs, proiecte media și Social Media. El își va aduce contribuția și experiența pentru a evidenția atributele și calitatea excepțională a JA.AR Single Malt Whisky, consolidând percepțiile consumatorilor și fidelitatea față de brand. Virgil li se alătură astfel celor 3 Global Brand Ambassadors ai Grupului Alexandrion: Allan Anderson (Carpathian Single Malt Whisky), Irina Baianț (Brâncoveanu Vinars) și Horia Colibășanu (Omu Vodka).
Născut din foc, JA.AR Single Malt Whisky aduce împreună tradiția în fabricarea whisky-ului și inovația whisky-ului modern și redefinește experiența single malt, făcând-o accesibilă și plăcută tuturor. Gama JA.AR Single Malt Whisky include trei expresii, maturate în butoaie la prima umplere ex-Burbon din Kentucky, arse pe interior și are o concentrație alcoolică de 40%.
Expresia de bază, JA.AR Burbon, este maturată integral în butoaie la prima umplere ex-Burbon din Kentucky, arse pe interior, care emană note bogate de vanilie, caramel și stejar. JA.AR Vinsanto este finisat în butoaie de vin grecesc Vinsanto din Santorini și are un amestec distinctiv de dulceață fructată și note subtile de vin. JA.AR Oloroso este maturat complet în butoaie de Sherry Oloroso din Jerez, Spania. Vinul Oloroso maturat în butoiele de stejar timp de 12 luni imprimă whisky-ului arome îndrăznețe de fructe uscate, stejar condimentat și ciocolată neagră, creând un profil gustativ robust și complex.
„Fiecare expresie a gamei JA.AR are caracteristici unice conferite de ingredientele atent selectate și tehnicile inovatoare de distilare și menține un profil de aromă distinctiv care reflectă esența originii sale. Fiecare sticlă spune o poveste despre calitatea și meticulozitate. Sper că cei care vor consuma JA.AR Single Malt Whisky vor savura echilibrul complex de arome, de la profunzimea malțului la notele subtile infuzate de butoaie, iar acest produs va fi o experiență memorabilă pentru pasionații de whisky”, a declarat Allan Anderson.
JA.AR Single Malt Whisky este disponibil în marile lanțuri de magazine precum Auchan și Selgros, online pe iconicdrinks.shop și în locații HoReCa din România. Pasionații de whisky l-au degustat deja Whisky Fest București, pe 22 și 23 noiembrie.
Cmentariile sunt închise